Jag hittade lite filmer från Patong som jag inte visat er, så det kommer några här i bloggen, den första är denna på mig och Linn när vi gick till… Ja titta själva 🙂 haha.. Fyfan vilka airheads. Ganska pinsamt…
BTW. Är du intresserad av riktiga KVALITETSPRODUKTER så har jag faktiskt en TÄVLING i bloggen just nu (pågår till söndag), där två personer får hem en varsin GOODIEBAG med KEMIKALIEFRIA och MILJÖVÄNLIGA produkter från ROSENSERIEN.
Jag hade tänkt att börja med något som jag valt att kalla Måndagsintervjun i min blogg. Där du ska få svara på frågor och sen publiceras det ut i min blogg på måndagen. (en ny person varje vecka) Om du är intresserad kan du kommentera i min blogg eller maila mig på [email protected]
I just could not go away your site prior to suggesting that I really
loved the standard information an individual provide in your guests?
Is going to be back frequently to investigate cross-check new posts
Emma-Lou
Kul film 🙂 Men jag kan bara se en, inte flera?
BTW. Är du intresserad av riktiga KVALITETSPRODUKTER så har jag faktiskt en TÄVLING i bloggen just nu (pågår till söndag), där två personer får hem en varsin GOODIEBAG med KEMIKALIEFRIA och MILJÖVÄNLIGA produkter från ROSENSERIEN.
http://emmalou.myshowroom.se/vinn-goodiebag-med-svanen-markta-produkter-fran-rosenserien/
Kram
Sofie
Kul ha en fin dag
Bloggar om livet som gift mamma tokig i allmänhet men särskilt i skor och choklad
AB
Kul film…
Kika gärna in på min blogg då jag förnärvarande bor i Valencia.
http://nyheter24.se/nextinfashion/ankica
http://nyheter24.se/nextinfashion/ankica
http://nyheter24.se/nextinfashion/ankica
Linda - livet som mamma!
rolig film =P ! haha
SELMA - MISSTURKIA
Jag hade tänkt att börja med något som jag valt att kalla Måndagsintervjun i min blogg. Där du ska få svara på frågor och sen publiceras det ut i min blogg på måndagen. (en ny person varje vecka) Om du är intresserad kan du kommentera i min blogg eller maila mig på [email protected]
Jenny
Varför började du och Dessie bråka? Kan du inte förklara för oss som inte har hängt med så länge 🙂
Jenny
Kan du inte berätta i ett inlägg varför du & Dessie började bråka? För oss som inte hänger med riktigt 🙂
Lillan
Härlig!! 😀
Anonym
vaarför sparas int mina kommentarerrr???
Gyne
Paow du ska atta dig du vet inte hur man festar, jag visar dig hur man festar på min blogg jaooo!!!
Andreas L
Söt du är 🙂
Loonaa
i like ur voice
Linnea
hahhah 😉
liinneaaz.blogg.se
liinneaaz.blogg.se
onlyerik
ALCOHOL MISSBRUK
rebecca
Hejsan 😀
Vill ni ha fina naglar? Gå in på min nagelblogg http://www.nailfun.se
Jag gör nagelförlägningar i gele för 400:- i Järfälla.
/Rebecca
dipl. Nagelteknolog, Manikyrist och Nagelkonstnär
JEN
hahaha vaska på!
malin
ni är på seduction ser jag!
Janet
I just could not go away your site prior to suggesting that I really
loved the standard information an individual provide in your guests?
Is going to be back frequently to investigate cross-check new posts