Igår. Skrivet av den april 6, 2018. Postad i Livsstil. Mötte upp Mariele och Adel, åt råbiff var på Dennis event och gick på Sturemiddagen. Det var kul. Önskar att jag egentligen bara satt hemma. Men det gör för ont att vara hemma själv just nu. Så omger mig av fina vänner och god mat. ← Föregående Nästa →
Angelica april 6, 2018 kl. 4:39 e m Svara Älskade du❤ Hoppas du hittar vad ditt hjärta vill:) Fin du är, glöm aldrig att du är inte ensam. Du har alla dina läsare!
Josefine april 6, 2018 kl. 9:41 e m Svara Be någon göra dig sällskap hemma. Så slipper du va ensam men kan ändå vara hemma 😊
Myia
Du passar verkligen jättebra i lugg. Behåll det!
Angelica
Älskade du❤ Hoppas du hittar vad ditt hjärta vill:) Fin du är, glöm aldrig att du är inte ensam. Du har alla dina läsare!
Sara - Aldrig mer över 100kg
Men wow! Du är verkligen supervacker 😀
Josefine
Be någon göra dig sällskap hemma. Så slipper du va ensam men kan ändå vara hemma 😊
Isabelle
Lancee kan komma över å hålla sällskapet !!! 😛
Via
men ge dig
Max
Mohaha!
anna
WOW, denna stil på dig <3