–
This post contains adlinks from Adviral
1. HÄR / 2. HÄR / 3. HÄR / 4. HÄR / 5. HÄR
This post contains adlinks from Adviral
Vega mössa / Buckle baker boy hat
Skrivet av den . Postad i Livsstil. Inga kommentarer till –
This post contains adlinks from Adviral
1. HÄR / 2. HÄR / 3. HÄR / 4. HÄR / 5. HÄR
This post contains adlinks from Adviral
Vega mössa / Buckle baker boy hat
Skrivet av den . Postad i Uncategorized. 4 kommentarer till Valentines day



Skrivet av den . Postad i Dresscode, Livsstil. 5 kommentarer till Dagens outfit.
Har vart mycket på schemat idag. Fått en massa gjort redan. Känns skönt. Vaknade vid 8, åt frukost vid 10 så mötte jag upp en vän jag inte träffat på länge. Åkte till Vendelsö för att spela in storfräsarpodden(kommer på tisdag) och sen har jag vart i min gamla skola och hälsat på min syster. Nu ska jag ta en proteinshake och dra till gymmet för första gången på en månad typ. Känns både skönt och jobbigt!
Såhär såg jag ut idag. 

Storfräsarna


Skrivet av den . Postad i Livsstil. 12 kommentarer till Vegan naaah.
Godmorgon på er! Det känna så skönt att vakna i hyfsad tid nu för tiden. Sen jag slutade dricka så är jag SÅ mycket piggare, orkar mer och tar tag i saker utan att känna att det ens är lite jobbigt
Men alla vanor går att bryta. Så är det. Jag började bryta dessa vanor när jag började ta bort giftiga människor från mitt liv. Började äta bättre och gjorde små små förändringar hela tiden. Det har tagit mig 3 år att bryta dessa dåliga mönster helt och hållet. Och det känna bra.
Jag känner att jag har kontroll och det är skönt.
Jag vet att jag berättade att jag prövade att vara vegan för två veckor sedan. Det gick SÅDÄR. Jag äter aldrig kött nästan och väljer alltid vegetariska alternativ. Men jag ÄLSKAR råbiff. Kan inte bryta det mönstret. Jag behöver äta det MINST en gång i månaden. Det vattnats liksom i munnen på mig. Jag tycker egentligen att kött är SÅ äckligt. Jag får inte kontroll över mitt råbiffs ätande.Igår så mötte jag L och åt på Escalier.



Skrivet av den . Postad i Mina resor, Rabatter och erbjudanden, TIps. 3 kommentarer till Swedish natural
Idag så gjorde jag mitt hår hos Swedish natural, slingade nyanserade och satte in löshår. Det jag älskar med löshår är att man kan få sådan variation. Vill man bli korthårig så slipper man klippa av sitt eget långa hår haha.
Jag blir alltid så nöjd! Deras hår håller väldigt bra och är prisvärt. In och kolla hemsidan! (Länk)
Före
efter 
Inlägget är i samarbete med Swedish natural.
Skrivet av den . Postad i Livsstil. Inga kommentarer till Hemma i Sverige
Hej på er. Nu har jag vart hemma i Sverige 2 nätter. Fick världens finaste välkomnade av Adel som bor med mig nu, hade hade städat hela lägenheten och bytt sängkläder. Vi åt tacobar och hämtade ut paket.. Jag har fixat naglarna och städat iordning garderoberna. Så SNART kommer en bloppis också. Alltså det känns underbart att vara hemma! Att äntligen på duscha ordentligt. Äta god mat och bara MYSA. Ska försöka komma igång med träningen nu också igen efter att jag vart sjuk
Sitter just nu hos frisören, så förlåt för ett osammanhängande inlägg. Ville mest bara berätta att jag lever och mår bra. Har behövt tid att landa bara. Men nu känner jag mig hemma igen. Undra hur lång tid det kommer ta innan vi tröttnar igen nu hah.
Vi hörs senare idag!









Skrivet av den . Postad i Mina resor. 9 kommentarer till Mysig kväll
Vi har haft en mysig kväll med middag och häng på red skybar. Ursäkta nykärheten på bilderna hehe.







Skrivet av den . Postad i Mina resor, Uncategorized. Inga kommentarer till Bangkok
Hej på er. Vill bara berätta att jag lever. Vi har det bra och har tagit in på ett lite finare hotell, med tanke på hur vi har bott så känns det typ som att vi bor i ett palats. Så mysigt. Vi har bara shoppat och ätit exat det vi känt för. Riktigt mysigt och allt känna 1000 gånger bättre mellan mig och Lance också.
Imorgon så är det ju sista dagen här. Sen åker vi ju hem på måndag morgon(Thailänsk tid) och det är med blandade känslor men det ska bli skönt att äntligen få göra sig lite fräsch och det kommer att kännas bra innan vi åker till marbella! ![]()
![]()
Skrivet av den . Postad i Livsstil, Mina resor. 15 kommentarer till J•val nättroll
Alltså att åka buss till Bangkok från Koh Samui är kanske inte jag rekommenderar. Eller jo om man har låg budget eller är extremt flygrädd. Vi har rest sen kl 14.00 och är inte framme förns 06.00 på morgonen. Det är en stund det. Speciellt när man inte kan sova.
Btw en sak tycker jag är rolig är alla hobbypaykologer. Ni vet ingenting om mig, hur jag är. Ni baserar det på några slarvigt skrivna inlägg? Herregud. Det säger nog mer om er än om mig. Antar att ni kommer på bloggbevaknings blogg, det absolut största forumet för nätmobbning. Ett dagis för vuxna som jämnför sina miserabla tråkiga svenneliv med ”kändisar” som verkar ha det så mycket bättre och som gottar sig i andras olycka. Skäms på er och kom aldrig in på min blogg igen!

Skrivet av den . Postad i Shopping, TIps. Inga kommentarer till Fantastiskt!