Skip to main content

År: 2018

Nick Cabana

Hej på er! Förlåt för lite dålig update. Livet hände och jag har haft min fokus på annat. Men så är det ibland.

Har länge letat efter en snygg klocka i roseguld, och hittade äntligen en på NickCabana.se . 

Dem har hur mycket snygga klockar som helst och jag har en rabattkod till er. Om ni uppger PAULINA15 när ni handlar så får ni 15% rabatt.

Det här är mina favoriter.

 

 

Gå in HÄR för att handla.

Inlägget inneehåller ad:links.

Event!

Igår var jag på ett event. Hatar egentligen att gå på event, inte för att det är dåligt uppstyrt. Utan med tanke på människorna som är där. Alla ler och är trevliga fast än dom egentligen skiter i varandra.

Men eventet var tv3s nys humor serier Lingonligan, som Smail även har en roll i. Det bjöds på korv vin och öl.

Juste, var och fixade naglarna precis innan och trodde att jag skulle hinna hem emellan. Men det gjorde jag inte, så gick till eventet i min mysdress. Haha!

Jag gick dit med min nyfunna vän Mariele 🙂 känner ni igen henne?

Godmorgon på er!

Hej hopp. Kände att jag behövde några bloggfria dagar och bara fokuserat på mig själv. Är jätte förkyld också så har sovit en massor. Igår somnade jag kl 8 på kvällen och det resulterade i att jag vaknade kl 6 idag. Men jag gillar att gå upp tidigt, önskade dock att jag inte var sjuk så jag kunde tränat. Ligger verkligen och längtar efter gymmet. Är förhoppningsvis frisk om några dagar.

Idag så har jag redan fått en massa gjort, har köpt busskort, vart på banken, solat och var ute gått samt redan hunnit shoppa lite. Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle göra saker som gör mig glad? Exat det jag gjort nu 🙂 vilket känns bra. Har även lyssnat klart på ljudboken ”omgiven av psykopater” så nu letar jag efter en ny bok som handlar om beteendevetenskap. Tips?

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen sen ska jag spela in en video till youtube. Nämligen ”dem värsta ryktena om mig”. Haha har hört helt sjuka saker så kommer att bli en rolig video.

Gör saker som gör dig lycklig.

Kl är nästan 6 på morgonen och jag har fortfarande inte somnat för är SÅ täppt i näsan och har ont i öronen. Men det känns okej. Eller det känns BRA. För att jag älskar nätterna då jag ligger ensam i sängen och pillar på datorn, googlar och tänker djupa tankar. Det är så jag bearbetar mig själv. Jag har tänkt så mycket dåligt om mig själv så det är skönt att få lite perspektiv på saker.

Jag ligger verkligen inte och tror att jag är världens bästa människa. Långt ifrån. Jag har aldrig någonsin trott på mig själv, jag har aldrig känt mig viktig. Jag vet att jag har gjort mycket fel och att vara så personlig som jag är i mina inlägg har sina nackdelar. Även om jag kanske önskar att det inte var så. Men i dagsläget så känner jag mig inte som en dålig människa, jag VET att jag inte är det. Och det var länge sen jag kände så. Progress. Yäyy.

En sak INGEN människa någonsin får glömma är att bara för att DU tycker att det är så, så betyder det inte att det är så. Din åsikt är aldrig rätt, men heller aldrig fel. Min sanning kanske inte är din sanning. Därför ska man aldrig döma någon. Livet är rätt tufft ibland.

Ligger BTW och äter mitt favvo snack från när jag var skinny beeatch. Turkisk yoghurt med hackad spenat lite olivolija och flingsalt. Doppa råa broccoli träd. MUMS

En personlig video.

Jag har valt att ta över kanalen. Och kommer att börja lägga upp fler videos hela tiden allt eftersom jag lär mig att redigera bättre. Det här är första video jag någonsin redigerat själv så var snälla.

Här berättar jag lite om hur jag känner mig över hur L lämnade mig, vad jag ska göra i sommar och lite om hur jag mår just nu.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=48TNxNnKpXU]

Gå in här för att subscriba om ni vill 🙂

.

Hej på er! Vet att jag uppdaterat lite nu men hade en väldigt rolig helg + vilket resulterade i att jag var väldigt trött i söndags och småsjuk i måndags. Så sov bort min sjukdom och storstädade, när man alltid har folk hemma + att man lagar alla måltider hemma. Ja det är ett heltidsarbete.

Idag så studsade jag upp JÄTTE tidigt. Ville egentligen vakna senare eftersom att jag fortfarande känner mig nere. Men icke, var uppe vid 8a, svarade på mejl rensade garderober pantade slängde sopor och tvättade. Väntade på en leverans från MAT.se, alltså hur skönt är det inte att slippa handla i butiken? Haha man är så bekväm nu för tiden. Efter det så drog jag och Adel och solade, lagade mat och jag köpte en hårfärg. Behöver någon form av förändring och det blev faktiskt riktigt snyggt tycker jag. Visar er om en stund.

Var på L8 i helgen. Jag brukar typ alltid egentligen hänga på V, spybar och hells så att gå till ställe där folk är lite yngre är faktiskt väldigt kul. Sen är det ju väldigt många av mina influnser vänner som hänger där så hade en SÅN rolig kväll.