Godnatt
Setet kommer från chiqelle 


Skrivet av den . Postad i Livsstil. 5 kommentarer till Godnatt
Setet kommer från chiqelle 


Skrivet av den . Postad i Uncategorized. 3 kommentarer till Haha! 2010

Skrivet av den . Postad i Event. 28 kommentarer till Saker ni kanske inte vet om mig.
Jag ogillar att ta i toalettpapper, tycker det känns strävt och ryser i hela kroppen.
Jag brukar flytta sniglar från vägen så att dom inte ska bli överkörda.
Jag hostar alltid om jag går bakom en tjej på kvällen så att hon inte ska tro att jag är en våldtäktsman.
Första gången jag drack alkohol var jag 15.
Jag har haft kaninuppfödning hemma.
Min favoritmat är råbiff 🙁
Jag har flyttat 24 gånger i mitt liv.
Jag har en katt som heter Maddiken som är 17år.
Mitt största komplex om mitt utseende är mina tänder. Ångrar att jag inte skötte min tandstälning bättre ;(
Jag önskar att jag åt mer veganskt än vad jag gör.
Jag har lagt 10.000kr på Uber eats på en månad.
Jag ramlar minst än gång om dagen.
Jag kan inte äta utan att spilla, har aldrig hänt.
Jag tänker inte innan jag pratar ).
Jag gick aldrig klart 9:an
Jag har vart i spanien sammanlagt i 3 år av mitt liv.
Jag blev tillfrågade att vara med i Paradise hotell i år igen. Men tackade nej för att jag gick in i en relation precis då tyvärr. Hade jag INTE haft en relation då hade jag tackat ja.
Skrivet av den . Postad i Livsstil. 49 kommentarer till BOOST TILL MIG SJÄLV
Alltså jag har bloggat i snart 10 år. Och mina läsare är 20 år och uppåt i snitt, delvis VUXNA MÄNNISKOR. JAG HAR aldrig någonsin fått såhär mycket elaka rent ut sagt vidriga kommentarer. Jag hade förstått om 14åringarna för 10 år sedan skulle kunna skriva dem kommentarerna jag får. Och nej, det gör inte ont när jag får dem kommentarerna och jag tänker mer ”vart fan har internet kommit med vuxna människor som tycker på riktigt och känner att det är okej att skriva så till en annan människa”
Okej vi kan ta det såhär. När ni kallar mig ”trasig” ”outbildad” ”dålig på att skriva” ”vad tillför du till världen” ”vad tänkte du dig när du knullade i TV och inte trodde det skulle ge dig konsekvenser” ”jag skulle aldrig kunna dejta någon som dig” OSV listan kan göras LÅNG med elaka kommentarer som jag får VARJE DAG.
Okej, jag hade det jätte jobbigt i skolan, jag kunde inte koncentrera mig alls. (Trots det hade jag en grym uppväxt och föräldrar som gjorde allt för mig). Så att plugga var tyvärr inget alternativ. Men när ni nu skriver ”outbildade människa”, betyder det att DU som skrivit ser ner på människorna som tar betalat för kläder/mat av dig i butiken? För det gör inte jag. Man är inte misslyckad för att man inte har en utbildning, eller för att man har ett vanligt jobb. Skolan och böcker är inte för alla men vissa lyckats GRYMT bra en då utan utbildning. Så det är VÄL JÄTTEBRA för mig att min blogg gick bra och funkar. När jag var 18 år så tjänade jag 339 700 tusen kronor på min blogg. År 2015 drog jag in 800 tusen kronor på att bara vara jag. Det här året så har jag tjänat 449 798 kronor. Vilket jag tycker är ganska bra för att vara 24 år gammal och ”outbildad”. Och det har jag gjort HELT SJÄLV. Och nu tänker ni ”sen då”. Jag har ganska stora planer där allt kommer att förverkligas efter sommaren. Jag och pappa ska öppna bolag som kommer att drivas från Thailand, men allt det där kan vi ta senare.
Jag ”äger” alltså har 2 st förstahandskontrakt på söder i Stocholm. Jag kan jobba var ifrån jag vill i världen. Jag är generös, jag är kärleksfull och jag bloggar inte för att jag vill ”förändra folks syn på klimatförändringar” utan för att jag själv tycker att det är kul och det är min hobby. Jag gör allt för mina vänner. Och vet ni om en sak. Ibland så felar jag, ibland så mår jag dåligt. Relationer spricker. Men jag är inte trasig inombords på det sättet. Det kallas för LIVET. Och bara för att jag vill resa för att byta miljö för att jag inte går helt oberörd efter allt från min förra pojkvän så är jag destruktiv för att jag gillar att sola och bada och FÖR att jag kan åka iväg vart jag vill?
Absolut så finns det vissa dagar, speciellt direkt efter mitt och Ls uppbrott så började jag tänka ”det kanske är sant”. Men nej, ibland så måste jag nypa mig själv i armen och ge mig själv en örfil för att påminna mig själv om att jag är grym på så många sätt. Dock så vet jag att jag inte är perfekt. Och att det finns människor som ser bättre ut, tjänar mer än vad jag gör. Men så är livet. Jag orkar inte hela tiden sträva efter att bli SÅ mycket bättre och ”störst” utan jag är faktiskt GANSKA nöjd med mig själv.
Skrivet av den . Postad i Uncategorized. 6 kommentarer till Tja

Skrivet av den . Postad i Uncategorized. 8 kommentarer till god natt
Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek, men kemi.
Hur många har du varit kär i? Kär har jag vart i många. Men har bara älskat två st.
Är du kär just nu? Ja.
Nio frågor om dig själv.
Namn? Paulina Danielsson
Smeknamn? Paow,pow,plopp,pau
När fyller du år? 14 oktober
Några piercingar? har hål i naven och tungan men använder dom inte. Har ett ”konstigt” hål i örat som jag använder konstant.
Vad har du på dig just nu? Pyjamas!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är ärlig.
Vad är du bra på? Slösa pengar.
Vem älskar du mest på denna jorden? min katt.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Sover helst inte ensam…
3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Adel
Vem är den roligaste av dina vänner? Angelica helt klart.
Vem är snyggast av dina vänner? Måste nog säga Jonatan.
5 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Absolut ingenting!
Vad ska du göra nu? Kolla på Stranger Things, är på säsong 2.
Har du gjort något dåligt idag? sovit för länge ;(
Vad har du ätit idag? Tacobar
Vad händer idag? Ska sova nu.
Annat.
Hur mår du just nu? Inte så bra.
Är du hungrig nu? Nej har ingen matlust.
Vad är klockan nu just nu? 02.13
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen, facebook adviral och netflix.
Musik.
Lyssnar du på musik just nu? nix. Gillar inte att lyssna. Bara när jag åker tåg.
Vilket är ditt favoritband/artist? Vernoica Maggoi.
Vad gillar du för musik? Gillar typ allt, men föredrar nog lugn svensk musik. Eller house musik.
Kärlek.
Har du kysst någon idag? Nej,
När kysste du någon senast? I fredags.
Är du romantisk? Jag är snäll. så då blir jag väl romantisk.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag vill vara singel.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej
Vem sov du senast bredvid? Adel
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma var 14 och pappa var 19. När mamma var 20 så kom jag.
Hur ska din tjejen/killen vara? Alltid gillat pretty boys utseendemässigt. Men jag gillar inte alls tatueringar. Han ska vara snäll, kärleksfull och inte för svartsjuk.
Skrivet av den . Postad i Uncategorized. 22 kommentarer till Du är verklig.
Jag tillhör en av dom som blottar hela mitt liv på internet. Såklart så finns det saker jag inte skriver om. En av det folk räknar som bra med mig är att jag alltid är ärlig. Jag ljuger i princip aldrig. Jag kan dra på med vita lögner ifall sanningen skulle skada som när min vän frågade mig om hon gått upp i vikt och jag svarar lite försiktigt nej hehe :’)
Men, jag önskar att jag hade en fasad. Nu känns allt så rått och nästan lite tragiskt. Okej ärligt nu så är mitt liv destruktivt. Men jag är inne på dag 6 av ett hearbreak. Jag har redan gjort allt man ska göra för att komma över någon. Har vart arg, fått ett utbrott, vart full, känt mig fri, vart ledsen, raggat, känt att ”nu fan går jag vidare”. osv. Jag har känt ALLA olika känslor men det slutar alltid med att jag ligger och läser gamla meddelanden och tänker ”hur fan kunde det bli såhär?”. Jag VET att det går över. Det är jobbigt nu bara.
Igår så var jag ute, och det var riktigt kul faktiskt. Idag så är det mindre kul. Men det är smällen man får ta för att jag mår SÅ mycket bättre när jag är ute. Har ångest i hela kroppen och har till och med skrivit till L att jag saknade honom. Nu vill jag bara åka härifrån. jag funderar på att dra redan om några dagar till Spanien. Även om jag vet att det inte är speciellt varmt där nu. Vill BARA komma iväg, fokusera på annat. Kommer att få en egen lägenhet i Spanien också vilket känns SKÖNT! Då kan jag bearbeta saker på egen hand, sköta mina sociala medier, jobba och framförallt bearbeta det med palmer utanför fönstret istället för snöslask osv. Och jag vet helt ärligt inte när jag kommer hem.
Ett citat jag skrev 2013, när jag mådde som allra bäst och var trygg i mig själv. jag längtar efter att få komma dit igen.
”För lyssna här. Jag ångrar ingenting, och det är det som är det bästa. Allt man gör i livet gör man av en anledning. Att trampa snett idag behöver inte betyda att smärtan sitter kvar föralltid. Lev idag, och tänk imorgon. ”
Skrivet av den . Postad i Livsstil. 8 kommentarer till Min medverkan i Lyxfällan.
Skillnaden på mig idag och innan jag var med i lyfällan tänkte jag ta nu. Lyxfällan hjälpte verkligen mig att börja ta mer ansvar och bli mer intresserad av att tjäna pengar.
Innan lyxfällan: Jag brydde mig inte om jag bara hade 1000kr på kortet och en räkning på 800. Jag gick ut ändå och tänkte ”sak samma pappa löser det åt mig”. Jag hade aldrig betalat en räkning själv. Nöjde mig med det som kom in på kontot för min pappa hjälpte mig jämt!
Efter lyxfällan: Jag nollar aldrig mitt konto längre. Jag betalar alltid mina räkningar så fort dem kommer så jag vet att dem är betalda så det slipper bli en stress. Och så lever jag efter det. Jag är betydligt mer angelägen till att tjäna pengar nu, tar tag i saker och nöjer mig inte med ”gratisgrejer”. Jag har fått ett någorlunda bättre konsekvenstänk också när det kommer till att ta ansvar i allmänhet.
Men, jag bränner fortfarande VÄLDIGT mycket pengar på skit, mat och taxiresor, samt när jag var i Thailand så brände jag på NÅGOT sätt typ 80 tusen på 3 månader. Det är helt stört med tanke på att allt är så billigt. Men jag betalar räkningar iallafall och sparar alltid typ 1000 kr i månaden. Det är alltid något.
Sist så hade jag ju bränt nästan 1 miljon på 2 år. Det är helt sjukt.




Btw visste ni att mitt avsnitt på lyxfällan HADE mest streams på hela viafree år 2017, förutom fotbollen. Men ändå sjukt. Har du inte sett avnsittet så kan du göra det HÄR(LÄNK)
Skrivet av den . Postad i Fester, Livsstil. 8 kommentarer till Att gå ut när man mår dåligt?
Jag måste erkänna, jag var ute en stund igår med min vän Adel. Jag vet att det bara var tisdag. Men eftersom att jag knappt lämnat lägenheten sen i lördags natt så började jag krypa på väggarna och jag mådde inte alls bra igårkväll. vid 11 igår så kände jag. Jag måste hitta på något. Och som den sanna vän Adel va så sa han ”vi går någonstans på söder och tar en öl”. Och det var det vi gjorde. Jag drack inte mycket alls. 3 öl tog jag.
Och jag vet att jag skulle haft ett nyktert år. Men jag är för svag nu när jag inte vet vart jag ska ta vägen varken med mig själv eller i livet.Jag känner mig så vilsen, är arg sårad ledsen och besviken samt att jag känner mig sjukt lurad och dum. Jag är så arg på mig själv. Känns inte som att jag har nåt att göra nu när jag blev av med mitt heltidsjobb(mitt ex). Jag vet att det är osunt att inte ha egna mål och drömmar. Det är såklart att jag har mål. Mina sociala medier går bättre än någonsin och snart byter jag bloggplattform till Metros systersida eller vad man nu ska kalla det. Och där får jag en manager, vilket känns UNDERBART. Men när man slutar tänka på sig själv och ens eget inte längre blir viktigt så känns det som att man verkligen förlorat allt. Även om det kanske inte är så.
Nu sitter jag och skyller ifrån mig. Jag är sjukt besviken på mig själv att jag känner att utgångar och alkohol är enda chansen jag har till att må bättre, just nu iallafall.


Är så glad att jag har dig. Du är min bästa vän <3
Skrivet av den . Postad i Livsstil. 6 kommentarer till Helt random
God eftermiddag på er. Idag är en bra dag, eller ganska bra. Det är fint väder och allt känns lite bättre. Idag så är det storstädning på schemat. Det sjuka är att jag nu i vuxna dagar älskar att städa. Sätta på en podd eller ljudbok och bara städa skåp, lister, fönster osv. Det känns så bra i själen och jag blir typ ledsen när jag har städat klart. Eftersom då är det roliga över. Men samtidigt så ser jag smuts och damm överallt nu, sånt som jag inte ens tänkt på innan. Haha vad tråkig jag är som liksom bloggar om städning. Är det ett tecken på att man växt upp? Jag känner mig fortfarande som 19 bara att jag är bättre på att ta ansvar nu. Att det kunde vara så jävla svårt innan. Mina värderingar har inte ändrats speciellt mycket. Men självklart mina åsikter.
Btw, 80 tusen unika besökare 3 dagar i rad. Kul! Även om många bara är så nyfikna om mitt break. Välkomna iallafall. 
