Mobbilbilder från förra veckan.

En selfie.
Räkorna på Södra sällskapet var TAMAM!
Jag på ART i helgen!
Sen en veganlunch förra veckan på Mahalo.
Skrivet av den . Postad i Livsstil. 8 kommentarer till Mobbilbilder från förra veckan.

En selfie.
Räkorna på Södra sällskapet var TAMAM!
Jag på ART i helgen!
Sen en veganlunch förra veckan på Mahalo.
Skrivet av den . Postad i Livsstil. 13 kommentarer till Love u like crazy.
Det är ju en tjej som jag alltid syns med ute, hon är med på nästan alla mina bilder och är med på allt jag gör. Så tänkte jag bara berätta lite vem hon är. Ellinore heter hon och är 21 år och hon är världens bästa mamma till sitt barn. Hon är snygg som fan och rolig. Och hon ställer alltid upp.
Det är ändå sjukt när man hittar någon som man har så mycket gemensamt med. Och trots att vi bara känt varandra i ett hlavår så känns det nästan ännu sjukare att vi klickar så bra. Det var många år sedan jag träffade än vän som känns som min syster.


Skrivet av den . Postad i Livsstil. 68 kommentarer till Sveriges kändisar om valet
Fan vad dålig jag har blivit på att blogga. Jag håller med er. Men jag tycker helt ärligt inte att det är lika roligt längre. Och allt näthat gör det ju inte direkt roligare, men samtidigt inte tråkigare heller för det visar ju att folk fortfarande bryr sig. Att jag inte gillar att blogga lika mycket längre har nog med att göra att man inte kan få uttrycka sig/tycka vad man vill/skriva ner sina egna tankar, utan att någon tycker att man har fel eller mejlar till mina samarbetspartner(ni kan ju läsa kommentarerna som kommer att komma in på det här inlägget lol). Jag vet att jag har kontroversiella åsikter om det mesta och jag har svårt att bara flyta under radarn för att jag inte är så ”PK” som man kanske borde vara när man är en offentlig person. Och det sätter mig automatiskt ”utanför” i vissa sociala situationer med andra personer i mediasverige. För där hyllas man inte för att man står upp för sina åsikter.
Som allt det här med valet. Känns som att alla ”kändisar” röstar på sossarna, miljöpartiet, f! och vänstern. Alla röd/gröna partier. Det är klart att dem som har ett pogramledarjobb på SVT och 100tusen följare på instagram och några miljoner på företagskontot inte bryr sig ifall skatten höjs lite för att dem sitter där i sina avbetalda lägenheter inne i stan. Så det kommer inte att påverka dem alls. Då är det jävligt enkelt att ”vilja hjälpa” när man inte påverkas negativt alls av det. Sen att det är ”trendigt” att hata vissa partier och sprida en massa propaganda är ju också bara sjukt.
Min pappa har vart höginkomsttagare i mer än 30 år. Betalat jätte mycket skatt och nu så tjänar han inte alls lika mycket. Men tänk ändå hur mycket han bidragit till Sveriges ”välfärd”. Förtjänar inte att han njuta av pengar han slitit röven av sig för? Utan han ska istället straffas för att han tycker om att jobba och har eget företag?

Skrivet av den . Postad i Livsstil. 4 kommentarer till WHITENING STRIPES!
Inlägget är i samarbete med belissas. Nu har belissas äntligen fått in mina favoriter whitening stripes. Det går fortare och är mer smidigt tycker jag!
Såhär ser dem ut!


Och så sätter man på dem såhär!


Skrivet av den . Postad i Livsstil. 58 kommentarer till Veckan som varit!








Skrivet av den . Postad i Fester, Livsstil. 23 kommentarer till Godmorgon!
Godmorgon på er! Vaknade vid 9 idag helt trött och kom på att jag hade tid hos frisören. Var ju på post malone och Lil pumps konsert igår. Elli fixade biljetter igår och vi hängde mest backstage. Jag är rätt dålig på det där med musik så jag hade inget ansikte på någon av dem men det var väldigt kul. Efter det så efterfestande vi på grand hotell med Lil pump. Tatuerad in ”esskeetit ”lol. Hans vän var tatuerare. Får se om man ångrar det snart men just nu känns det kul. Är ju rätt spontan av mig.
Ikväll blir det Rockbjörnen! 



Skrivet av den . Postad i Livsstil. 26 kommentarer till Storstädning.
Alltså jag måste bara ventilera om en sak. Det här är ingen uthängning eller något sånt där det kommer att nämnas några namn. Utan jag är bara riktigt j*vla förvånad. När jag åkte till Spanien så tog Elli hand om min lägenhet, eller ja hon bor där ibland vilket för mig är HELT okej. Då så ringer en ”vän” till mig och säger att hon är påväg till Stockholm och undrar om Elli är hemma så hon kan ställa väskorna där och sa att jag hade OKat det. Vilket jag verkligen inte hade gjort. Hon var hos mig några veckor innan då ”råkade” hon få med sig kläder som hängde längst in i garderoben så jag kände att det var något lurt med henne. Och att hon var EXTREMT stökig av sig. Vilket jag tycker är respektlöst.
Men eftersom jag var på en båt med en massa kändisar så hade dem tagit min telefon så Elli fick inte tag på mig så hon trodde på det hon sa. Den här tjejen sa att hon skulle stanna i 3 dagar men stannade 6. I samband med det här fick Elli blodförgiftning och las in på sjukhuset så stannade hon längre. Då hade hon glömt att mata min katt. Haft sex med flera killar i min säng utan att byta sängkläder. Och INTE diskat. Hon försvarar det med att Elli ”också hade stökat ner” när jag vet att det inte är så för att jag bor med Elli. Men om nu så var fallet så visste den här tjejen att Elli låg döende på sjukhus och ändå så lämnade hon min lägenhet sådär? Samt att hon snott med sig en massa saker när vi rensade igår. Samt att det luktade weed i hela min lägenhet.
Igår tog det alltså 6 timmar att städa. Fördelat på 3 personer.
Tycker ni att det är OK att lämna en lägenhet såhär om ni fått låna den? Tyvärr så tog jag inte fler bilder. Men här ser ni ungefär hur det såg ut. Kul att komma hem till? Nej. Har fler bilder men det set för äckligt ut. Kolla bara på golvet?!



Skrivet av den . Postad i Livsstil. 1 kommentar till Äntligen återförenad med min bästis!
Så nu är jag tillbaka på bloggen. Att man alltid påbörjar allt på måndagar. Men så är det. Today is this monday som man brukar säga.
I lördags så var vi ute och åt middag och efter det så åkte vi hem, mös och kollade film. Välbehövlig egentid med den bästa jag vet.![]()


Skrivet av den . Postad i Listor & frågor, Livsstil. 15 kommentarer till H*e is life?
Hoe is life. Ja det är en tatuering jag har. Som är relativt nygjord. Och den betyder så mycket för mig. Det är nog en av mina mest betydelsefulla tatueringar. Och jag vet. Visst låter det konstigt, hoe is life man bara wtf
Men jag känner ändå att jag måste få förklara mig just om den biten. För ett par månader sedan så lärde jag känna Elli. Jag träffade henne under en mörk period i mitt liv där jag inte alls mådde bra. Jag försökte sköta mig men hur mycket jag än försökte må bra ha kul och träffa andra killar(ja jag var uppe i ett heartbreak som kändes som en enda stor panikångest attack). Elli sa till mig då ”nu ska vi fokusera på dig, tänk dig att hoe is life” och då började jag att tänka om på exat allt och jag fokuserade på mig själv. Jag har redan förklarat innan men att jag har väldigt nära till att tappa det helt när livet är i obalans. Så att tatueringen symboliserar verkligen inte att man är prostituerad eller att man på något sätt skulle vara det. För mig betyder det, att det var det tänket som fick mig att börja må bra, att sätta värde på mig själv, att inse att min kropp är just det. MIN kropp, att mina misstag jag gjort innan inte är den jag egentligen är, för en ny utveckling, sena sommarnätter där jag och Elli bara gått runt i stan och stojat, jag blev HELT fri från min ätstörning. Ja ni förstår.
◦ Visst man kanske inte alltid behöver tatuera in allting. Men jag är ju lite spontan av mig. Så det fick bli så. För nu kan jag blicka ner på den och vara nästan stolt över vart jag kommit i min personliga utveckling. 
Skrivet av den . Postad i Livsstil. 6 kommentarer till Semester
Jag är tillbaka! Sitter just nu på Flygplatsen i Palma. Jag har åkt runt med ett gäng vänner som var i sällskap av några som var väldigt kända som gjorde att dem tog våra telefon direkt när vi klev på båten. Har sett så mycket av Spanien men måste nog säga att Ibiza är min favvo ö i Spanien. Och Barcelona var också SÅ nice!
Det här var min sista resa för att bara vara och inte tänka på morgondagen. Nu är det dags att utvecklas och ta tag i sig själv igen! Tack för erat tålamod. Den här pausen behövde jag verkligen. Har verkligen inte känt någon stress över mina sociala kanaler och det var länge sen jag kände så.

