Skip to main content

År: 2018

PROTEIN.SE

I samarbete med protein.se

Jag har länge tampats med ätstörningar. Jag har en väldigt skev kroppsbild och har nästan alltid haft det. Förra året så började jag träna thaiboxning och blev besatt av vad jag kunde äta och INTE kunde äta eftersom jag tyckte att allt utom sallad var onyttigt. Sen så slutade jag träna, äta onyttigt och hetsäta. Vilket resulterade i illamående och jag började kräkas efter varje måltid och höll på så i flera månader. Tillslut så vägde jag 45 kg. Vilket jag vet inte är hälsosamt. Började umgås med en tjej som märkte att jag kräktes och på något sätt så fick hon mig att sluta. Så nu har jag inte kräkts på snart 3 månader och jag har gått upp 10 kg. Jag är piggare och mycket starkare.

För 2 veckor sedan så började jag se över min kost och jag har börjat träna lite smått samt äta kosttillskott. Och jag har gått ner 3 kg på dem här två veckorna på ett hälsosamt sett.

Jag beställde mina produkter från från protein.se och där har dem paketpriser på vad du te.x vill få ut av din träning såsom fettförbränning eller om du vill bli starkare. PERFEKT om man vill komma i form efter sommaren 😉

Jag har även en rabattkod till er! Om ni uppger PAOW när ni handlar så får ni 20% rabatt.

http://www.protein.se/

bli starkare kitet!

Jag har även bytt ut 1 måltid per dag mot denna måltidsersättning!

kontoversiell

Bara för att man inte röstar vänster som influenser så går alla emot än. Till och med ens egna vänner som jag vet delar åsikter med mig(men som kanske inte är riktigt lika insatta), går ut på deras sociala medier och säger att de inte håller med mig av rädsla för folk ska gå emot dem för man får ju faktiskt inte tycka vad man vill. Vilket sätter mig i en ännu knepigare sits. Jag kommer inte att prata politik i mina sociala medier, så ni behöver inte ens fråga. För alla tycker olika för att vi alla kommer från olika bakgrunder, och därför har vi olika åsikter. Politik ligger mig inte speciellt varmt om hjärtat och det är ingenting jag brinner för. Och att få en massa dumma kommentarer där folk kallar mig fula saker får mig ju verkligen att ändra min politiska åsikt lol. Jag vill ha glada toner på mina sociala kanaler. Och vill folk sluta följa mig för att jag inte tycker som dem. Varsågod! Kram på er

Skövde

Hej på er. Nu sitter jag på tåget påväg hem från Skövde. Åkte dit i fredags, kände att det var skönt att lämna Stockholm lite. Följde även med Tobbe när han kampanjade lite också. Det var kul att se.

Har bott ute på landet, alltså det fanns liksom får runt tomten. Haha en ovanlig syn för någon som är born and raised i stan haha. Skulle vara rätt skönt att bo ute på landet. Man får en helt annan ro i själen. Men tror ärligt att jag skulle bli riktigt uttråkad om jag BODDE på landet. Mamma bodde ju mitt ute på landet, vi hade liksom mulltoa. Men jag bodde inte där så mycket för det var ju roligare att vara i stan liksom där pappa bodde. Ångrar det lite idag.

Love u like crazy.

Det är ju en tjej som jag alltid syns med ute, hon är med på nästan alla mina bilder och är med på allt jag gör. Så tänkte jag bara berätta lite vem hon är. Ellinore heter hon och är 21 år och hon är världens bästa mamma till sitt barn. Hon är snygg som fan och rolig. Och hon ställer alltid upp.

Det är ändå sjukt när man hittar någon som man har så mycket gemensamt med. Och trots att vi bara känt varandra i ett hlavår så känns det nästan ännu sjukare att vi klickar så bra. Det var många år sedan jag träffade än vän som känns som min syster.

Sveriges kändisar om valet

Fan vad dålig jag har blivit på att blogga. Jag håller med er. Men jag tycker helt ärligt inte att det är lika roligt längre. Och allt näthat gör det ju inte direkt roligare, men samtidigt inte tråkigare heller för det visar ju att folk fortfarande bryr sig. Att jag inte gillar att blogga lika mycket längre har nog med att göra att man inte kan få uttrycka sig/tycka vad man vill/skriva ner sina egna tankar, utan att någon tycker att man har fel eller mejlar till mina samarbetspartner(ni kan ju läsa kommentarerna som kommer att komma in på det här inlägget lol). Jag vet att jag har kontroversiella åsikter om det mesta och jag har svårt att bara flyta under radarn för att jag inte är så ”PK” som man kanske borde vara när man är en offentlig person. Och det sätter mig automatiskt ”utanför” i vissa sociala situationer med andra personer i mediasverige. För där hyllas man inte för att man står upp för sina åsikter.

Som allt det här med valet. Känns som att alla ”kändisar” röstar på sossarna, miljöpartiet, f! och vänstern. Alla röd/gröna partier. Det är klart att dem som har ett pogramledarjobb på SVT och 100tusen följare på instagram och några miljoner på företagskontot inte bryr sig ifall skatten höjs lite för att dem sitter där i sina avbetalda lägenheter inne i stan. Så det kommer inte att påverka dem alls. Då är det jävligt enkelt att ”vilja hjälpa” när man inte påverkas negativt alls av det. Sen att det är ”trendigt” att hata vissa partier och sprida en massa propaganda är ju också bara sjukt.

Min pappa har vart höginkomsttagare i mer än 30 år. Betalat jätte mycket skatt och nu så tjänar han inte alls lika mycket. Men tänk ändå hur mycket han bidragit till Sveriges ”välfärd”. Förtjänar inte att han njuta av pengar han slitit röven av sig för? Utan han ska istället straffas för att han tycker om att jobba och har eget företag?

WHITENING STRIPES!

Inlägget är i samarbete med belissas. Nu har belissas äntligen fått in mina favoriter whitening stripes. Det går fortare och är mer smidigt tycker jag!

Såhär ser dem ut!

Och så sätter man på dem såhär!

Och jag har fixat en rabattkod till er! Där ni får hela 50% rabatt på whitening stripes om ni uppger PAOW50 när nu handlar! Gå in här för att handla. Belissas.com

Godmorgon!

Godmorgon på er! Vaknade vid 9 idag helt trött och kom på att jag hade tid hos frisören. Var ju på post malone och Lil pumps konsert igår. Elli fixade biljetter igår och vi hängde mest backstage. Jag är rätt dålig på det där med musik så jag hade inget ansikte på någon av dem men det var väldigt kul. Efter det så efterfestande vi på grand hotell med Lil pump. Tatuerad in ”esskeetit ”lol. Hans vän var tatuerare. Får se om man ångrar det snart men just nu känns det kul. Är ju rätt spontan av mig.

Ikväll blir det Rockbjörnen!